Flexitariërs hebben SMAECK

Flexitariërs hebben SMAECK

Steeds meer mensen kiezen ervoor om één of meerdere dagen per week geen vlees of vis te eten. Onderzoek van het Voedingscentrum geeft aan dat bijna 90% van alle Nederlanders inmiddels flexitariër is! Een interessante groeimarkt voor veel voedingsmerken.

De tijd dat biologische, vegetarische en veganistische producten geen aantrekkelijke verpakkingen mogen hebben ligt gelukkig ver achter ons. Juist dit soort producten moeten potentiële consumenten verleiden met een opvallende schapwaarde (‘pak mij, ik ben interessant’) en verleidelijke handwaarde (‘goede keuze, leg me in je mandje’).

Packaging design en fotografie zijn daarbij heel erg belangrijk. Ben je benieuwd wat daar allemaal bij komt kijken? Kijk dan achter de schermen mee met ons filmpje over de fotografie voor foodverpakkingen met het nieuwe vegetarische merk SMAECK in de hoofdrol.

En als je daarna op zoek gaat naar een Brand Designbureau dat je hierbij kan helpen, stop dan maar met zoeken. Met de Bataafsche Teeken Maatschappij staan we voor je klaar om ook jouw merk verleidelijk te maken en te laten groeien.

Meer BTM nieuws