NIZO, for better food & health

NIZO, for better food & health

Vanuit de wens van de zuivelindustrie om haar producten te verbeteren is in 1948 NIZO ontstaan. Daarna is het snel gegaan en heeft NIZO zich ontwikkeld tot internationaal toonaangevende contract-researcher op het gebied van bacteriën, proteïnen en procesoptimalisatie. Samen met de industrie ontwikkelt NIZO nieuwe producten, van Kernhem kaas tot de smaak van Colgate tandpasta.

RESTYLING NIZO

Merkstrategie en -identiteit

Logo ontwerp

Visitekaartjes

Correspondentieset

Merkpaspoort

Webdesign

Leaflets

Rapportage template

Beursstand

E-mail handtekening

Banieren

Powerpoint format

Promotiemateriaal

Digitale nieuwsbrieven

Advertenties

Certificaten

OPDRACHT

“Door de veelvoud van onze activiteiten wordt het steeds moeilijker om in een zin te vertellen wat NIZO doet. We zoeken actieve en professionele hulp in het ontwikkelen van de merkstrategie, het vastleggen van de merkidentiteit en het restylen van de verouderde huisstijl.”

RESULTAAT

BTM heeft met een aantal strategische sessies de merkidentiteit scherp vastgelegd en de tag-on “For better food & health” en pay-off “Innovating together” ontwikkeld. In ons ontwerp voor de nieuwe visuele identiteit komt de strategie en belofte goed tot uiting. Met 360° Brand Design hebben we alle relevante merkuitingen ontworpen en uitgewerkt: het krachtige logo, opvallende visitekaartjes en briefpapier, een motiverend intern merkpaspoort, eigentijds webdesign, diverse leaflets, posters, powerpoint presentaties en rapportage sjabloon. Met orkestratie voor maximale visuele synergie.

We vertellen je graag persoonlijk hoe we ook jouw merk en organisatie kunnen laten groeien.