The Greenery

The Greenery

The Greenery levert waarde door samen met haar telers en ketenpartners elke dag een totaalpakket duurzame, verse, veilige en gezonde groente, fruit en paddenstoelen aan te bieden aan klanten en hun consumenten.
Packaging-greenery

ONTWIKKELEN NIEUWE MERKEN

Merkstrategie

Merknamen

Conceptontwikkeling

Logo ontwerp

Verpakkingsontwerp

Presentatie mock-ups

Winkelmaterialen

Advertenties

Leaflets

Visitekaartjes

Jaarverslag

Fotografie

Packaging-greenery

OPDRACHT

BTM werkt al meer dan 15 jaar met veel plezier voor The Greenery. Zowel corporate met merkstrategie, visitekaartjes en jaarverslagen als voor de marketingafdeling met het ontwikkelen van nieuwe merknamen, logo’s, verpakkingen, advertenties en P.O.S.-materialen.

RESULTAAT

De lijst met door BTM ontwikkelde merkuitingen is te lang om hier te noemen. Opmerkelijk was het design voor Fresh Tapas dat de Jaarprijs Gezonde Voeding 2007 won. En de labels voor Volle Grond groenten die voor sterke distributie uitbreiding zorgden. We zijn ook trots op ons werk voor de Rubens appels, Sweet Sensation peren, Little & Fresh tweepersoonsgroente, Sweet & Sunny zachtfruit, Cumelo meloenen, Golden Sweet tomaatjes, Solentes exotisch fruit en private label voorstellen voor diverse retailers (helaas, is geheim).

Packaging-greenery
Packaging-greenery
Packaging-greenery
Packaging-greenery
Packaging-greenery
Packaging-greenery
Packaging-greenery
Packaging-greenery
Packaging-greenery
Packaging-greenery
Packaging-greenery
Packaging-greenery
Packaging-greenery
Packaging-greenery
Packaging-greenery
Packaging-greenery
Packaging-greenery
packaging-greenery
Packaging-greenery
Packaging-greenery

We vertellen je graag persoonlijk hoe we ook jouw merk en organisatie kunnen laten groeien.