Tomorrow's Kitchen

Tomorrow's Kitchen

Sinds 1986 is Vacu Vin wereldberoemd met de Vacuüm Wine Saver, waarvan er inmiddels meer dan 40 miljoen zijn verkocht. Omdat er steeds meer innovatieve keuken- en tafelproducten zijn geïntroduceerd. is gekozen voor een nieuwe merkstructuur, met Dutch Creative Brands als overkoepelend merk boven de merken Vacu Vin (bar-gerelateerde producten) en Tomorrow’s Kitchen (keuken-gerelateerde producten).
Logo Tommorrow's Kitchen - Logo ontwerp door BTM

ONTWIKKELEN NIEUW MERK

Merkstrategie

Logo ontwerp

Verpakkingsontwerp

Verpakkingsuitwerking

Interne introductie

Tommorows kitchen Popsome herbs & spices - Verpakkingsontwerp door BTM
How to use Tomorrows kitchen - packaging design by BTM
Coconut opener
Tommorows kitchen Pineapple slicer & wedger - Verpakkingsontwerp door BTM
Dutch Creative Brands Logo

OPDRACHT

“Binnen het huidige Vacu Vin assortiment groeit het aantal innovatieve keuken- en tafelproducten, waardoor de tijd rijp is om deze onder een nieuw merk “Tomorrow’s Kitchen” te gaan vermarkten. Ontwikkel het merklogo en verpakkingsdesign om optimaal te kunnen inspelen op de internationale doelgroep van moderne, gemakzoekende consumenten. En ontwerp een nieuw logo voor het overkoepelende merk Dutch Creative Brands.”

RESULTAAT

Omdat de verpakkingen de belangrijkste merkuitingen zijn voor Tomorrow’s Kitchen, heeft BTM een unieke combinatie van packaging design (voor- en achterzijde) en communicatie design (zijkanten) ontworpen. De ‘blonde’ voorzijde communiceert op het schap aantrekkelijk en herkenbaar het merk, het product en de functies. De frisse lichtgroene zijkanten zijn gebruikt om ‘op hand’ aanvullend te communiceren (‘adverteren’) over de bijzondere eigenschappen van het product. Een gemiddelde Blokker winkel ziet er door Tomorrow’s Kitchen nu een stukje leuker uit.

Tommorows kitchen Nutcracker - Verpakkingsontwerp door BTM
Packaging design by BTM - Tommorow's kitchen
Tommorows kitchen Vacuum Container - Verpakkingsontwerp door BTM
Tommorows kitchen storage containers

We vertellen je graag persoonlijk hoe we ook jouw merk en organisatie kunnen laten groeien.